در این مطلب میخواهم از خودم و تجربه خودم در  حوزه برنامه نویسی شرح دهم ...

حدود دو سال پیش بود که html , css را یاد گرفتم . متاسفانه چون عمیق نشدم علاقه ای به حوزه وب پیدا نکردم و به سراغ پایتون رفتم . چهار ماه با پایتون کار کردم و آخرش نهایتا یک پروژه نرم افزار ساعت تونستم بسازم . تا اینکه به ذهنم رسید که یک زبان برنامه نویسی بسازم . خوب بسیار سخت بود . اما هر جوری شده یک زبان ساختم . زبان ساده که فارسی بود و اسمش هم گذاشتم fpy . بعد سراغ کتابخانه پای گیم رفتم و چند بازی دو بعدی ساده ساختم . اما تا اینجا فقط در حوض برنامه نویسی آب بازی کردم و بی هدف بودم . در صورتی که باید در حوزه برنامه نویسی فعالیت کنیم ... 

در اینجا بود که سراغ سی شارپ رفتم . پیش رفتم تونستم نرم افزار های پیشرفته تر بسازم . برای یک ارائه نرم افزار ساختم . یک بازی ساختم . بعد سراغ asp .net core رفتم و توستم تو حوزه بک ان هم فعالیت کنم . بوت استرپ را یاد گرفتم و چند سایت ساختم . 

به خاطر حجم بالای ویژوآل استودیو (ویژوآل استودیو کد را عرض نمیکنم . رنگ آیکون ویژوال استودیو بنفش است) مجبور شدم سی شارپ را ترک کنم و مانده بودم سراغ چی بروم و به شدت افسرده . چون چندین ماه زحمتم در سی شارپ به باد رفته بود . به خاطر سی شارپ و طراحی چند سایت با اون به حوزه وب علاقه مند شدم ـ تحقیق کردم و  رفتم سراغ php . باهاش حال کردم و چندین سایت درست کردم . تچربه زیادی در فرانت اند نیز کسب کردم . حالا رفتم سراغ لاراول،  بهترین فریمورک php و تازه الان بود که یک برنامه نویسی واقعی شده بودم . و اما امروز حسرت می خورم که کاش از ابتدا سراغ php رفته بودم ث هدفمند بودم ...

همچنین به این نکته اشاره کنم که جاوااسکریپت هم بلدم . بدون هیچ آموزشی . با جی کوئری هم زیاد کار میکنم . 

۳ ۲